Klacht Otto.nl: Account geblokkeerd zonder reden

Janna_nl

Mijn account is geblokkeerd zonder enige reden voor. Ik heb geen mail of andere manier melding gekregen. En ik krijg het ook niet zien tijdens mislukte inloggen. Gewoon niets. Ik kreeg geen email met maandelijke betaling en ging uitzoeken. Ik wil geen achterstanden opbouwen. Tot nu toe betaal ik altijd netjes op tijd en al 2 jaar vaste klant van Otto zonder enige probleem. En nu dat. Vandaag klantenservice gebeld en eindelijk was ik verbonden met echte mens en niet robot. En wat krijg ik te horen, ik moet kooie van mijn pespoort en inschrijving bewijs naar hun toe sturen. Ik vroeg waarom? Daar hadden ze geen aantwoord op. Ze hadden geen antwoord oo geen een vraag van mij. Alleen dat ze mijn id en inschrijving bewijs willen hebben. Ik heb geen zin die bewijs in gemeente aanvragen en geld voor betalen. Wordt me door otto toch niet vergoed. En nu???? Waarom is mijn account geblokkerd??????

Duidelijke uitleg waarom is geblokkerd en uberhoupt deblokkeren.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?