Klacht Otto.nl: Account geblokkeerd zonder reden

Klachtnummer
# 461300
Gebruiker
Janna_nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn account is geblokkeerd zonder enige reden voor. Ik heb geen mail of andere manier melding gekregen. En ik krijg het ook niet zien tijdens mislukte inloggen. Gewoon niets. Ik kreeg geen email met maandelijke betaling en ging uitzoeken. Ik wil geen achterstanden opbouwen. Tot nu toe betaal ik altijd netjes op tijd en al 2 jaar vaste klant van Otto zonder enige probleem. En nu dat. Vandaag klantenservice gebeld en eindelijk was ik verbonden met echte mens en niet robot. En wat krijg ik te horen, ik moet kooie van mijn pespoort en inschrijving bewijs naar hun toe sturen. Ik vroeg waarom? Daar hadden ze geen aantwoord op. Ze hadden geen antwoord oo geen een vraag van mij. Alleen dat ze mijn id en inschrijving bewijs willen hebben. Ik heb geen zin die bewijs in gemeente aanvragen en geld voor betalen. Wordt me door otto toch niet vergoed. En nu???? Waarom is mijn account geblokkerd??????

De oplossing

Duidelijke uitleg waarom is geblokkerd en uberhoupt deblokkeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen