Klacht Otto.nl: Annuleren bestelling ivm verlate levering

Christel73

Op 15 april 2013 een platenspeler besteld met de levervoorwaarde eind mei 2013. Na kontakt te hebben gehad bleek deze op voorraad dd 22 mei en zou week later worden bezorgd. Vrijdag 24 mei een mail dat de levering pas medio augustus zou zijn. Omdat de leveringsvoorwaarden zijn gewijzigd en ik de platenspeler daardoor niet meer wil bestellen, probeerde ik deze te annuleren op mijn otto. Tot mijn verbazing is de order doorgezet alsof deze is opgestuurd. Na kontakt te hebben gehad op 27 mei is deze niet opgestuurd en wordt dat medio augustus. Echter daardoor kan ik de order niet annuleren terwijl deze nog bij lange na niet onderweg is. Na meerdere keren te hebben verzocht mijn order te annuleren of terug te zetten in mijn otto zodat ik dat zelf kan doen, krijg ik de reactie dat dat niet meer mogelijk is omdat deze al onderweg zou zijn. Dit kan niet omdat de lebvering pas medio augustus is.
Ik wil de platenspeler niet!!!! De service vind ik ronduit teleurstellend!

De bestelling annuleren omdat deze nog lang niet wordt opgestuurd en excuus van Otto

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?