Klacht Otto.nl: Badkamer meubel niet compleet

Klachtnummer
# 116562
Gebruiker
tjakalagi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari hebben wij voor mijn schoonmoeder van 97 een badkamermeubel besteld. Bij montage bleek uiteindelijk 2 zijwanden identiek waardoor we de kast niet konden afmaken. Vervolgens gemaild en gebeld, en zou het betreffende onderdeel worden na-geleverd. Dit bleef maar weg en ik kreeg geen reacties om mijn mails. Dan nog maar een keer bellen en werd ik na aandringen doorverbonden en kreeg ik Maryo Toorians aan de lijn. Deze kwam met het voorstel om dan maar een nieuwe kast te verzenden en dan kon ik daaruit de juiste onderdeel halen de boel retour sturen. De zending bestaat uit 2 paketten en welke krijgen we........het pakket waar deze plank juist niet in zit. Vandaag weer gebeld en na aandringen wilde ze wel doorverbinden, maar werd de verbinding verbroken en werd ik uiteraard niet teruggebeld. Na 3 kwartier weer gebeld en kreeg ik Natoya Dazel aan de lijn. Nu afgesproken dat we alles retour doen. Nu krijg ik dan mijn geld terug als alles retour is en dan ook nog na 4 weken!!!!

De oplossing

Na alle ellende, wil ik dat ze of iemand de kast laten afmaken door iemand anders. Of ik wil eerst mijn geld terug voor ze de spullen retour nemen. Ik vertrouw ze niet meer. Ik denk echt dat als ik de spullen meegeef, dat we naar onze centen kunnen fluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen