Klacht Otto.nl: Baggere service

Klachtnummer
# 438091
Gebruiker
cmx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte klantenservice en levering. Komen hun afspraken niet na, je moet zelf achter je bestelling EN terugbetaling aan zitten (ze betalen de verzendkosten bij volledige retour niet terug uit zichzelf).

De oplossing

Oprechte excuses en tastbaar goedmakertje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen