Klacht Otto.nl: beschadiging en gebroken hoofdbord

Klachtnummer
# 112015
Gebruiker
Neervan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 24-02-2015 bestelde ik HOME AFFAIRE Ledikant van massief hout maar bed deel nummer 9 het hoofdeinde is gebroken en beschadigd
wij hebben het bed vandaag 20-03-2015 op gezet, toen wij het uitpakte zagen wij dat het hoofdeinde is gebroken en beschadigd. dat wij het nu pas hebben uitgepakt is om dat de matras nog moest komen die is gisteren geleverd (19-03-2015) ondanks dat het gebroken en beschadigd hebben wij het toch maar opgezet om dat mijn zoon toch ergens moest slapen en het oude bed kon niet meer opgezet worden. ik hoop dat jullie een goede oplossing hebben. Heb al meerdere keren gebeld en gemaild maar steeds wordt het door gestuurd naar een ander afdeling en dan blijf het rustig van Otto uit de laatste mail heb ik 19 mei 2015 verstuurd met als antwoord van Otto ze zouden het uitzoeken en contact met mij op nemen maar weer niks van Otto zijn kant. bellen met Otto kost mij € 0,60 per gesprek .

De oplossing

Een goede oplossing op korte termijn (binnen 5 werkdagen) zo dat we het met een goed resultaat kunnen af sluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen