Klacht Otto.nl: Bestelling wordt al meer dan 2 weken niet bezorgd, wel 100 euro aanbetaald!

Klachtnummer
# 271155
Gebruiker
danielleschuitema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2,5 week geleden voor ±400 euro besteld. Na 2 dagen moesten we ineens 100 euro aanbetalen. Tot 2x toe hebben ze gemeld dat het was verzonden, nu ineens een status-update dat het pakket weer terug is naar OTTO.

De oplossing

De bestelling zo snel mogelijk bezorgen en een fikse korting willen we ooit nog wat bij Otto bestellen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen