Klacht Otto.nl: Betalen voor iets wat ik niet heb.

Loon411

Ik heb in april een trainingspak besteld. Vervolgens krijg ik 7 mei een beachshort geleverd. Contact opgenomen met de servicedesk deze meldde mij dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen en ik het beachshort weer retour kon sturen en op de retourbon te vermelden dat het om een verkeerd geleverd artikel ging. De volgende dag heb ik dat dus ook netjes gedaan.
Nu zeggen zij dat ze tot op heden geen retour hebben ontvangen. Er stond 2x een bedrag open van het trainingspak waarvan ik er 1 heb betaald. Op het moment dat ik iets regel via de servicedesk "klantenservice" ga ik er vanuit dat alles netjes opgelost wordt.
Nu krijg ik een herinnering van een betaling van iets was ik Al niet eens meer heb en B dat geld absoluut niet waard was.

Ik wil dat dit bedrag kwijtgescholden wordt omdat dit een fout is vanuit heb en ik niet voor die kosten hoef op te draaien.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?