Klacht Otto.nl: de bedragen van de retouren moeten terug gestort

Klachtnummer
# 85310
Gebruiker
carla
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 8 of 9 verschillende bestellingen eindelijk een passende bikini en heren zwemshort gevonden,na de vakantie terug gestuurd vanwege klachten zowel aan de bikini als zwemshort,nooit meer contact met mij opgenomenzelf geheeld kreeg verschillende verhalen maar de laatste is dat alles in orde is en er nog iets van 18,00tegoed staat heb gezegt dat het niet klopt om dat de waarde van bikini en short
72,90+34,90 is ook heb ik nog een keer 11.90 gestort dat is in okt geweest.
Maar het is schandalig dat zo'n bedrijf niet de moeite neemt om contact met je op te nemen
Wat ze ook zeggen is dat ze het geld va n de klacht hebben verrekekend met de verkapte verzend kosten.
Ik kwam daar pas achter en dan staat er als u alles retour stuurt worden er geen verzendkosten in rekening gebracht wel word er van ieder pakket wat je terug stuurt 5,95 in rekening gebracht

Gewenste oplossing

Alle geld van de retouren terug storten, want dat mag niet volgens de wet was op tv bij nieuws van 19.30 op afgelopen vrijdag 21-11-14 en de twee artikelen daar twee nieuwe van sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen