Opgelost door Otto.nl: geen bezorging aan bewoners verzorgingshuis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 180067
Gebruiker
carla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu ruim 4 weken geleden een gadarobekast bij Otto besteld. Dag na bestelling aan klantenservice toevoeging van adres opgeven (afdeling en kamer nr) Dit is door Otto verwerkt in de adresgegevens. Na 3 weken niets ontvangen te hebben contact gezocht met Otto, Gaven aan dat pakket verzonden was maar dat adres blijkaar niet te bereiken was en nieuwe poging zou volgen. Pakket was, en is tot op heden , bij post.nl maar geen bezorging. Weer navraag bij Otto en aangeven dat adres klopt, Hieop reaktie van Otto dat ze niet bezorgen bij een verzorgingshuis (ook niet bij de receptie van tehuis).Hierover mail contact gehad met klanten- en kachtenservice, om m'n onvrede en onbegrip hierover te uiten. Otto's reaktie is dat ze begrijpen dat het vervelend is, sorry voor ongemak, maar dat ze niet bezorgen bij een verzorgingshuis . En als het pakket door bedrag terug gestort wordt.


De oplossing

Liefst natuurlijk dat de kast alsnog, op korte termijn, bezorgd zou worden, maar daar is otto duidelijk in, dus verwacht dit dan ook niet.
Wel dat Otto duidelijk bij een bestelling aangeeft dat ze niet bezorgen bij een verzorgingshuis, zodat dit probleem zich niet meer voordoet bij andere klanten en men weet waar men aan toe is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    carla
    Datum
    Otto heeft contact gezocht, zich verontschuldigt voor het feit dat de kast nog niet bezorgd was. Volgens hen was er bij hen intern wat mis communicatie maar dat ze zeker bezorgen aan bewoners van een verzorgingshuis. Kast is dan ook vandaag naar tevredenheid bezorgd.




Uiteindelijke oplossing

Auteur
carla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen