Klacht Otto.nl: geen goeie service van Otto

Klachtnummer
# 293315
Gebruiker
Awin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

verkeerd onderdeel bij mijn bestelling.ontbreekt aantal dingen

De oplossing

Na ruim 4 weken wachten werd bij ons de Highboard geleverd. Hier kwamen wij achter dat er verkeerd onderdeel bij zit(2x links deur i.p.v 1x rechts en 1x links). Voorstel van klantenservice is de verkeerde onderdeel weer opnieuw bestellen en weer 3 weken wachten, dus dat is geen goeie service van otto vind ik!
De oplossing
Met spoed de juiste onderdeel bestellen en inleveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen