Klacht Otto.nl: Ik krijg mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 85112
Gebruiker
Mayke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een i pad hoesje besteld bij otto maar die viel er gewoon uit.ik kreeg een nieuwe toe gestuurd maar die had hetzelfde probleem.ik heb ze op 01-10-2014 terug gestuurd en volgens de track en trace zijn ze op 02-10-2014 bij otto aangekomen.nu heb ik na veel bellen alleen mijn verzendkosten terug.ik vind het bellen ook super vervelend omdat ik dat meerdere keren moet doen omdat ze niet allemaal goed genoeg nederlands spreken en versaan dat ik telkens moet herhalen.maar er word telkens beloofd dat het geld er binnen 3 werkdagen opstaat maar nee hoor.IK WIL MIJN GELD TERUG.

De oplossing

Ik wil mijn geld nu echt op mijn rekening hebben en ook een vergoeding voor al het bellen dat ik heb gedaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen