Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Otto.nl: ik vind deze service slecht
Details
De klacht
ik heb een kast besteld op 16-7-2019.Die kast komt op 13-7-2019 vol beschadigingen binnen.
Moet nieuwe planken komen.
dat duurt 6 weken
Ik neem daar geen genoegen mee.
Ik heb gekozen om achteraf te betalen.
Dus de rekening hoef ik ook pas in december te betalen?
Het is een chaos bij mij thuis.
Ik heb nu geen kledingkast in de slaapkamer.
De oplossing
ze komen zaterdag die planken brengen.Zet Otto de kast dan ook gelijk in elkaar
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.