Klacht Otto.nl: Levering bed zonder matras

Klachtnummer
# 312529
Gebruiker
Ricardo_Ernesto
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering bed zonder matras, de klantenservice laat mij zelf bellen met PostNL om de vertraagde en incorrecte bezorging op te lossen.

PostNL geeft aan dat Otto niet wil leveren op zaterdag, Otto laat mij i.v.m. kosten liever een paar nachten extra zonder matras slapen.

Klacht ingediend en terugbel verzoek, maar wordt niets meegedaan.

Helaas, dit is mijn eerste en laatste bestelling bij Otto.

De oplossing

Matras morgen laten bezorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen