Klacht Otto.nl: Levering onderdeel boekenkast (kastdeuren)

Klachtnummer
# 154242
Gebruiker
Dommel13
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 december een boekenkast geleverd gekregen van Otto, helaas zonder deuren. Na enkele mislukte naleveringen en miscommunicatie is op 17 december schriftelijk medegedeeld: 'de verwachte levertijd is 3 a 4 weken'. Nu, na 8 weken en enkele telefonische beloftes van de kant van Otto (waarbij ik steeds degene was die contact legde à €0,60 per gesprek), heb ik nog steeds niets vernomen over een levering van kastdeuren.

De oplossing

Direct duidelijkheid over levering kastdeuren; als dit niet kan, dan graag compensatie via korting op totaalbedrag (geen tegoedbon dus).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen