Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Otto.nl: Levering onderdeel boekenkast (kastdeuren)
Details
De klacht
Op 4 december een boekenkast geleverd gekregen van Otto, helaas zonder deuren. Na enkele mislukte naleveringen en miscommunicatie is op 17 december schriftelijk medegedeeld: 'de verwachte levertijd is 3 a 4 weken'. Nu, na 8 weken en enkele telefonische beloftes van de kant van Otto (waarbij ik steeds degene was die contact legde à €0,60 per gesprek), heb ik nog steeds niets vernomen over een levering van kastdeuren.De oplossing
Direct duidelijkheid over levering kastdeuren; als dit niet kan, dan graag compensatie via korting op totaalbedrag (geen tegoedbon dus).Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.