Klacht Otto.nl: Levertijd product duurt 6 weken i.p.v. 1 week

Salontafel

Op 28 juli een salontafel besteld. Deze zou op 30 juli worden geleverd. Dezelfde dag (30 juli) kreeg ik een bericht dat er een sorteerfout is en dat de tafel niet bezorgd kon worden. Kan gebeuren, uiteraard geen probleem. Ondertussen weer contact met Otto gehad en er werd bevestigd dat alles in orde zou komen. 12 augustus weer gebeld om te vragen naar een update want deze kwam maar niet. Geholpen door klantenservice en de tafel werd opnieuw door Otto besteld. Prima. Dezelfde avond krijg ik een mail van Otto dat ik een aanbetaling moet doen? Terwijl de tafel al volledig vooraf was betaald! Vandaag weer gebeld en kreeg te horen dat de levertijd ongeveer 3 weken kan duren. Op de site staat echter 3-5 werkdagen. Belachelijk. Order aan de lijn geannuleerd en natuurlijk gevraagd hoe lang het duurt om mijn geld teruggestort te krijgen. Daarvoor moet ik dus een formulier tekenen?! Voor een nooit ontvangen product! En het kan tot 6 weken duren voordat ik mijn geld terugkrijg! Nooit meer iets bestellen bij Otto. Ik raad het iedereen aan om dubbel na te denken voordat je hier iets besteld. Een grote onzin!

Mijn geld z.s.m. terugstorten aangezien ik het product nooit heb mogen ontvangen vanwege de fout die jullie hebben gemaakt!

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?