Klacht Otto.nl: Na bijna drie weken nog geen pakket ontvangen!

Viamir

Bijna drie weken geleden (23-02-2013) heb ik twee broeken besteld bij Otto en nog altijd niks ontvangen, Het betreft voorradige artikelen.
Eerst werden de producten op een verkeerd adres aan de andere kant van het land afgeleverd en op mijn verzoek zijn ze zogenaamd nog keer verzonden op 06-03-2013. Status van het pakket bij post.nl zegt al 6 dagen "het pakket wordt voorbereid door de verzender" met andere woorden, hij is alleen aangemeld maar niet verzonden!
Volgens mij wachten ze gewoon, tot de eerste bestelling terecht is, zodat ze die weer kunnen verzenden. Echt schandalig, ze beweren dat ze binnen 5 a 10 werkdagen leveren. Onzin dus.
Ik raad het iedereen af om bij Otto artikelen te bestellen.
Het begint al met de verpakkingen waar niet duidelijk is wie de verzender en de ontvanger is, volgens de medewerker van post.nl.

Meteen mijn broeken ontvangen en een dikke kortingsbon ter compensatie van het lang wachten.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?