Klacht Otto.nl: Na drie weken geen levering ontvangen, al wel betaald.

Klachtnummer
# 451143
Gebruiker
JanOtto
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een koptelefoon besteld, met levertijd van 4/5 werkdagen.
Nu na 3 weken nog niets ontvangen. Kan geen contact krijgen met Otto. Telefoon word niet opgenomen en mails niet beantwoord. Bij mail krijg je een standaard mail terug dat je vraag binnen 4 dagen wordt beantwoord, maar dit gebeurd dus niet.

De oplossing

Direct leveren of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen