Klacht Otto.nl: Niet complete bestelling, te late levering

Kim van der Dennen

Ik heb reeds enkele klachten liggen over de bestelling van mijn tienerkamer artikelnummer 68101184 . De eerste levering was welgeteld een maand te laat.Toen ze de kamer af wouden leveren bleek er in een keer schade op te zitten. Daarna is de kamer opnieuw besteld is mij naar lang e-mailen en zeuren 10 procent korting en de verzendkosten aangeboden (waar ik toen ook akkoord mee ben gegaan) .Nu is de kamer inmiddels binnen maar wat blijkt, het nachtkastje hebben een plank verkeerd ingezaagd waardoor deze niet juist gemonteerd kan worden. Omdat ik reeds al zeker 20 keer gebeld en ge-maild heb en bang ben dat als ik dit weer zelf via Otto doe ik over een maand nog geen nieuw kastje heb ik het graag via deze weg wil doen. Verder heb ik bij de otto een bestelling gedaan die levertijd twee weken had (1 x GUESS Avondtasje Candy Tropical Animalier)(1 x MELROSE-Pumps).Waar mij nu gemeld wordt dat ik de artikelen zal ontvangen zodra ze weer aangevuld zijn! Ik vind dit geen manier van zaken doen

Ik zou graag een extra korting willen omdat nog steeds naar al deze tijd het product nog niet goed is. Verder zou ik een vergoeding willen voor alle telefoontjes die ik heb moeten plegen hiervoor. En ik zou graag vernemen wanneer ik die artikelen eindelijk kan ontvangen (een concrete datum ipv zodra de voorraad aangevuld is).

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?