Klacht Otto.nl: Niet leveren van spullen die direct leverbaar zouden zijn.

Klachtnummer
# 104882
Gebruiker
Heidi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee artikelen besteld die volgens de informatie op de site direct leverbaar en op voorraad zouden zijn. Na mijn betaling op 5 maart 2015, krijg ik voor 1 artikel op 29 maart te horen dat het artikel helaas niet meer leverbaar is. Als ik bel voor het andere artikel, wordt gezegd dat het over twee weken binnen komt bij Otto. Op 8 april krijg ik wederom te horen dat het artikel niet meer leverbaar is. Ik wacht dan al meer dan een maand!
Het telefonisch advies is om iets te bestellen wat op voorraad is. Inmiddels weet ik dat dat niets zegt. Ik bestel nooit meer iets bij Otto!

De oplossing

Ik neem aan dat ik mijn geld terugkrijg. Ik wens voor andere toekomstige klanten dat de informatie op de site klopt. Direct leverbaar en op voorraad betekent dan ook direct leverbaar en op voorraad!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen