Klacht Otto.nl: onterechte facturen

Klachtnummer
# 81728
Gebruiker
glenn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij Otto een wandmeubel, tafel en sideboard gekocht. Als we dit via internet hebben besteld dan kregen we na de bestelling een mail met daarin vermeld dat we moesten betalen voor de bestelling in orde gemaakt kon worden. Dus hebben wij dit iedere keer gedaan. Nu zijn we 5 maanden verder en ze blijven maar rekeningen sturen naar ons met bedragen op waar wij niet van weten wat het is. Als we dan met hen bellen om een antwoord dan draaien ze iedere keer de woorden om.
Wij hebben zoals het hoort en zoals gevraagd via mail alles betaald wat er betaald moest worden en zijn niet van plan om nu nog iets te betalen aan hen aangezien we alles betaald moesten hebben voor we onze goederen konden ontvangen.
We vinden ook geen oplossing om ons profiel bij hen te wissen.

De oplossing

Ik zou graag hebben dat het opgelost word en dat ons profiel verwijderd word uit hun klantenbestand. Indien ze bewijzen nodig hebben van de bedragen die wij moesten betalen aan hen dan kan ik die voorleggen met alsook de datum van betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen