Klacht Otto.nl: Otto, een malafide webshop die klanten misleidt: bestellingen niet leveren maar wel te facturen!

Rayne

Ik heb 19 juni een bestelling geplaatst met een levertijd van 5-7 werkdagen ( op de website is hetzelfde artikel nog steeds leverbaar nu met een levertermijn van 2-6 werkdagen!!). Nu 4 weken later nog steeds geen bestelling ontvangen, tich telefoontjes en mailtjes naar Otto leveren me niets op ( alleen telefoonkosten!!) : niemand weet iets , niemand kan iets nakijken of weet waar de bestelling is of wanneer deze wordt geleverd. Intussen heb ik dus wel al een factuur ontvangen van Otto met het verzoek om te betalen.. Zijn ze daar nu helemaal gek geworden!! Het gaat steeds meer lijken op een malafide webshop die veel beloofd, niets levert maar wel geld wil zien. Otto verschuilt zich achter Corona voor hun misleidend gedrag

mijn bestelling waar ik al een factuur voor heb ontvangen per omgaande leveren zoals beloofd. compensatie voor de lange levertijden!! en reële levertijden op hun webshop plaatsen

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?