Opgelost door Otto.nl: Otto maakt fout op fout!!!!!

Kiki

mijn bestelling van een eetkamer set was gedeeltelijk geleverd. daar was ik het niet mee eens maar heb het zo maar gelaten.
daarover een klacht ingediend en otto zou mij terugbellen. ondertussen een sms ontvangen van extra@home dat zij 07-04-2014 de rest van de bestelling komen brengen. helaas hele dag voor niets gewacht. ik belde ze en zij bleken door een storing niet te kunnen komen, volgende dag zouden ze opnieuw komen. wederom een sms gekregen en wederom voor niets gebeld. ik heb ze gebeld en ze zouden terugbellen nooit meer iets gehoord. 2 klachten verder en nog niks van Otto of extra@ home gehoord was ik het zat. ik heb de gehele bestelling geannuleedr. dit heb ik gedaan op 09-04-2014. ik zou door otto weer teruggebeld worden voor een afspraak om het gedeelte op te ahlen wat al wel geleverd was. hoorde maar niets uiteindelijk een afspraak gemaakt voor aanstaande woensdag echter extra @ home weet van niets en ik ben dus bang dat het weer misgaat. ben het helemaal zat !!!!!

Dat ze eindelijk het geleverde deel van de geannuleerde bestelling ophalen!!!
En betere service aan de telefoon men is uiterst onvreindelijk en heeft continu storing, en dat voor 10 ct per minuut.
En ik wil EINDELIJK eens teruggebeld worden na 5 terugbel verzoeken/klachten

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Kiki
    klachtencompas heeft zn best gedaan. uiteindelijk na lange tijd bood Otto mn rekening te laten vervallen en een waardebon. ik heb alleen nooit meer iets bij Otto willen bestellen

Kiki

Ook een klacht indienen over Otto.nl?