Klacht Otto.nl: Product retour gestuurd, maar geen geld terug ontvangen

M. Aardoom

Op 1 mei geleverd artikel (kamerscherm) op 4 mei via TNT Post geretourneerd i.v.m. diverse beschadigingen. Volgens artikel 7 lid 2 van de ALV zal Otto uiterlijk binnen 30 dgn na de terugzending het door ons betaalde bedrag terugbetalen. Op 16 juni Otto in gebreke gesteld, omdat de terugbetaaltermijn op dat moment al 12 dgn overschreden was, en gesommeerd het bedrag alsnog binnen 7 dagen aan ons terug te storten. Op 18 juni reactie van Otto, men gaat verklaring opsturen, die ingevuld en ondertekend retour moet. Op 23 juni nog geen verklaring ontvangen en Otto nogmaals gesommeerd uiterlijk op 29 juni terug te betalen; bovendien een scan van het “Bewijs van overdracht” met de mail meegestuurd. Op 27 juni een standaardmail van Otto ontvangen: "Uw mail is doorgestuurd naar de afdeling waar deze voor bestemd is en welke voor de verdere afwikkeling zal zorgen". Vandaag 1 juli nog steeds geen geld retour ontvangen; 58 dagen na retourzending beschadigd artikel.

Wij willen het door ons betaalde bedrag a € 99,99 terugbetaald hebben.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?