Klacht Otto.nl: Rechstgeldige aankoop terugetrokken door otto.nl

Shaunman

Onlangs hebben wij op de website van www.otto.nl het product: De'Longhi Espresso-apparaat ECOV 311.BG (Artikel nr.: 253906) besteld. Wij waren op zoek naar een Espresso-Apparaat en deze kwam bovenaan mijn zoek resultaten in Google. Het apparaat stond in de (79%) sale en wij hebben deze gekocht voor €45, 54. Aangezien er een SALE logo bij stond, dachten wij dat het eventueel opruiming was. Wij hebben dit product gelijk betaald met Ideal (bedrag van € 49,49) inclusief verzendkosten. Wij hebben de bevestigingsmail gekregen dat onze order is verwerkt. Vervolgens kregen wij later op de dag een e-mail dat ons product niet geleverd kon worden, aangezien het ging om een foutieve prijs. En werd aangegeven dat het geld wordt teruggestort en dat als wij het product willen bestellen dat wij deze voor een reguliere prijs kunnen kopen. Echter gaan wij hier niet meer akkoord. Om de volgende redenen:

1. Wij waren niet bewust dat het een foutieve prijs is. Er stond duidelijk SALE bij vermeld en tevens de korting weergeven die je kreeg. Verantwoordelijkheid van otto.nl lijkt mij.
2. Wij hebben al betaald en een order bevestiging ontvangen.
3. In d e-mail die wij hebben ontvangen wordt geen eens excuses gemaakt of naar een passende oplossing gezocht.

Wij hebben recht om het product voor de prijs die vermeld stond te ontvangen. Wij hadden al betaald en een aankoopbevestiging ontvangen. Tevens is het product leverbaar.

Ik wil dat het product geleverd wordt tegen de prijs die wij betaald hebben.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?