Klacht Otto.nl: Sandalen via Otto al 2 maanden in bestelling

Klachtnummer
# 111581
Gebruiker
Johnverhoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26-03-2015 bestelde ik een paar Gemmini sandalen, maat 40. Deze waren aan de te kleine kant en werden per omgaande teruggestuurd naar Otto met het verzoek om deze voor maat 41 om te ruilen. Daarna zijn er een aantal mails verzonden vanwege het uitblijven van deze sandalen. Ook nam ik contact op met de klantenservice van Otto. Dit gesprek met een communicatie minder vaardige mevrouw leverde ook niets op. Wij zijn nu 2 maanden verder en nog steeds geen sandalen. Vandaar de invulling van dit klachten formulier. 2 Maanden op een paar eenvoudige sandalen wachten lijkt mij niet normaal. In het klantenscherm zijn deze sandalen op 15 mei 2015 door u kennelijk weer besteld. Wat er in de voorgaande periode plaats heeft gevonden weet ik niet, maar ik verwacht van een organisatie las OTTO een snellere levering.

De oplossing

Sandalen snel uitleveren. Er is sedert 26-03-2015 al betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen