Klacht Otto.nl: Schandalige Misleiding

Klachtnummer
# 257070
Gebruiker
TheChirc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Otto biedt de Nintendo Switch aan voor een hogere prijs dan andere webwinkels met een levertijd van een week. Dit was bij de andere webwinkels niet het geval, hier was de levertijd onbekend. Vervolgens nadat ik contact heb opgenomen na 9 dagen, werd mij beloofd dat het product binnen een week geleverd zou worden. Na een week echter weer moeten bellen naar Otto, met het verhaal dat hij nu wel echt volgende week komt. Nu drie weken verder en mijn geld krijg ik naar waarschijnlijkheid 4 weken na de bestelling terug. Enorme misleiding van Otto.

De oplossing

Volledige bedrag terug + zelfde rente die Otto rekent voor betalen in termijnen (1.3% per maand!).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen