Klacht Otto.nl: Schandalige service Otto

Klachtnummer
# 306984
Gebruiker
Natalieh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee keukenkastjes besteld bij Otto. Maar na enkele weken 1 lade stuk, na veel mailtjes nieuwe lagers voor de lade ( heeft 6 weken geduurd). Enkele weken erna andere lade stuk en ook weer de gemaakte lade. Na veel mailtjes en daarna telefoontjes akkoord op retouren van kastjes. Echter pas als de kastjes terug zouden zijn bij Otto krijg je geld terug van Otto. Hele dag thuis voor ophalen kastjes door postbode ( tijdindicatie is tussen 8 uur en half 7). Postbode weigert ze mee te nemen. Nieuwe afspraak gemaakt door Otto nu bij postnl@ home extra. Weer dag thuis, komen ze niet, vrachtwagen past niet in de straat ( wonen in binnenstad). Nieuwe afspraak weer thuis gebleven, PostNL zou met kleine bus komen, komen met vrachtwagen maar hebben steekkar ( de eerste keer niet?!). Echter willen het niet meenemen er zit geen papiertje omheen en dat was niet doorgegeven.( klopt is ook niet aan ons doorgegeven door Otto). Inmiddels voor elkaar gekregen dat ik mijn geld terug krijg, tenminste dat lijkt maar zo, op mijn girorekening krijg ik het geld terug van de kastjes maar op mijn Otto account staat datzelfde bedrag in de min !! Ik heb dus ook nog een schuld van 500 euro bij Otto!! Inmiddels weer een afspraak gemaakt voor het ophalen, kastdelen netjes ingepakt in plastic. Komen ze niet de afspraak is niet doorgekomen bij PostNL!! Dus in het kort ik heb voor 500 euro alleen maar twee stukke keukenkastjes gehad, ben 4 dagen thuis geweest veel telefoontjes gepleegd, heb geen keuken, maar wel stukke kastjes al maanden in mijn gang staan en een schuld van 509 euro bij Otto! Echter wel sorry van Otto.....

De oplossing

Ottoaccount op 0 en opheffen van account

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?