Klacht Otto.nl: Service OTTO ver beneden alle peil!

Tarik1983

We hebben laatst een slaapbank besteld bij Otto wat maar ze maar konden ze bezorgen. Iedere keer werd het uitgesteld. Uiteindelijk na heel veel gebel en mails over en weer werd de bank bezorgd. Maar tot ons verbazing ontbrak er een zak met schroeven die verreist zijn om de slaapbank in elkaar te zetten, ook daar zitten we nu al weken over te steggelen. Ik heb al tig keer aangegeven daar ik er spoed bij heb. ( ze stelde zelfs voor of ik de schroeven niet bij een bouwmarkt kon halen! Zelfs dat heb ik geprobeerd, maar bijna geen een schroef kwam overeen met hetgeen wat in de handleiding staat. Ze hebben nu een voorstel gedaan dat ze het gaan nabestellen. Maar dat het wel 3 tot 4 weken kan duren!!! Waar zijn ze bij Otto in godsnaam mee bezig? Had al negatieve verhalen over Otto gehoord, maar dit slaat alles.

Minimaal een excuus. Sowieso gaan we het retour sturen, want dit heeft te lang geduurd.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?