Klacht Otto.nl: Slechte service bij Otto.nl

Klachtnummer
# 322263
Gebruiker
Turmoil
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Otto leverde een defect fornuis.

Na 5 vrije dagen te hebben opgenomen voor reparatie monteurs die ons vertelden dat het niet te repareren viel en het naar de sloop kon hebben wij uiteindelijk na 3 maanden een vervangend fornuis gekregen.
Post.nl nam het kapotte fornuis niet mee, dus hebben wij het zelf naar de sloop moeten brengen.

Nu wil Otto geld voor het defecte fornuis...



Gewenste oplossing

Dat ze normaal gaan doen en behoorlijke service verlenen.

+Factuur voor werkend fornuis is betaald.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen