Klacht Otto.nl: Tienerslaapkamer zonder bed geleverd

# 197159
Martijn

23-09-2016 een slaapkamerset besteld en betaald bij Otto en 19 oktober geleverd.
Echter na controle van de paketten bleek dat er in plaats van het bed een extra nachtkaste bezorgd was. Meteen gebeld met Otto en kreeg als oplossing dat de hele set opnieuw besteld en bezorgd zou worden en ik heb bed moest houden en de rest moet retouneren. Ik heb gezegd dat ik alleen het bed nageleverd wilde hebben. Na deze telefonische afspraak niets meer gehoord van Otto. Op 9 novemeber weer zelf contact gezocht via de email en kreeg als reactie dat een collega verdere navraag gaat doen. Na 3 werkdagen 15 november nog steeds niks gehoord en weer een email naar Otto gestuurd.
17 november kreeg ik weer de reactie dat het erg vervelend is en dat het ontbrekende bed opnieuw besteld kan worden, maar dat was het toch al??? Meteen weer gebeld en is er een email naar de betreffende afdeling gestuurd om zsm contact met mij op te nemen. Tot op heden nog steeds niets gehoord van Otto.

Ik wil dat Otto deze week nog contact met mij opneemt en het bed uiterlijk volgende week geleverd krijgen of de waarde van het bed in geld op mijn rekening gestort hebben.
Het zou Otto ook sieren om sowieso een compensatie te geven aangezien Otto totaal geen moeite neemt om vanuit zichzelf contact op te nemen met ons. Al het contact was er met Otto is geweest is tot stand gekomen door eerst zelf contact te zoeken via email en telefoon.

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Martijn
    Helaas heeft Otto nog steeds het bed niet kunnen leveren. Otto blijft maar herhalen dat ik de complete set opnieuw moet laten leveren omdat dat sneller gaat aangezien het los bestelde bed nog steeds niet verzonden is en men ook niet weet wanneer dit gaat gebeuren. Ik heb meerdere malen zelf contact moeten zoeken met Otto en heb 7-12-2016 besloten dat ze mij 20% korting geven en het bed kunnen steken waar de zon niet schijnt. De 20% korting is de volgende dag gestort op mijn rekening.

Martijn

Ook een klacht indienen over Otto.nl?