Klacht Otto.nl: verkeerde levering wordt niet (goed) afgehandeld

Jan Lalleman Heijnis

Mijn ouders een langwerpig houten salontafeltje met mandjes besteld. Het werd in delen aangeleverd. Eerst de poten en de mandjes (1 dag thuis blijven want het kan geleverd worden tussen 9.00 en 21.00) vervolgens kwam het blad (1 dag thuis blijven). Verkeerde levering want was vierkant tafeltje. Gebeld vervolgens kwamen ze op een dag dat niet afgesproken was. Weer gebeld. Dag afgesproken (1 dag thuisbilijven). Komt de transporteur neem hij alleen het blad weer mee en niet de poten en het mandje want hij had opdracht voor 1. Weer gebeld om de rest op te halen (1 dag thuisblijven) ondertussen wordt weer onderstel geleverd weer niet goed affijn het begint weer van voren af aan. Die mensen zijn nu al een maand bezig om het op te laten halen en het juiste te krijgen. Met teveel dagen dat zij thuis moeten blijven en hoge telefoonkosten en veel irritatie en boosheid want Otto lost het niet op!!! Want vandaag hebben ze het vierkante blad afgeleverd bij de buren. Dus begint het van voren.......

Het foute ophalen in 1 x niet eerst poten en dan een andere dag een blad. En het juiste afleveren in 1x op 1 dag. Ze hebben nog wel iets beters te doen dan wachten op een transporteur. Compensatie voor de telefoonkosten en de verloren dagen. Niet afgescheept worden met een korting van 5,95 op een volgende bestelling.
Goede product, telefoonkosten en een goede korting. Ik stel voor mijn ouders een compensatie van minimaal 50 euro te geven voor alle verloren dagen dat ze thuis moesten hangen en de dagen die misschien nog komen want er moet immers nog iets worden opgehaald en het juiste moet nog worden geleverd. .

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto.nl?