Klacht Otto.nl: wacht nog op mijn bestelling

Klachtnummer
# 452784
Gebruiker
tillstotijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst bij otto en er ook al voor betaald en deze is nogsteeds niet geleverd, als ik otto bel wordt de verbinding verbroken, en als ik ze een mail stuur krijg ik constant de melding dat mijn pakket nog in het magazijn van duitsland ligt. Ik heb spullen besteld in china bij ali express en deze heb ik later besteld dan de bestelling bij otto, en deze heb ik al in huis. Dit is nu al de zoveelste x bij otto en ik heb nooit me geld terug gezien, en ik ben heel erg boos hierover. Is het verstandig om hier een zaak van te maken?

De oplossing

advies geven wat ik moet doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen