Klacht Otto: 1 bestelling 7 keer bezord

Klachtnummer
# 175297
Gebruiker
Theadora
Datum
0 reacties

Details

Klacht

1 grote bestelling in 7 keer bezorgd en iedere keer is er € 5,95 verzendkosten berekend omdat het retour gezonden is gevolg is dat heel de klantenoverzicht willekeurig is afgeboekt en ik moest voordat de bestellingen werden verzonden heb ik € 20,00 vooruit-
betaald en die zijn afgeboekt nu moet al die verzendkosten betaling en rente. Ik
heb hierover diverse keren gebeld en ik zou iedere keer terug gebeld worden of een mail krijgen wat niet gebeurd is. Tot dat ik vandaag een dame kreeg die het uitlegde dat het
bedrag uit verzendkosten en rente bestond. Nooit meer Otto

Gewenste oplossing

dat de verzendkosten plus rente afgeboekt worden eventueel wil ik 1 keer verzendkosten betalen maar niet voor elke zending.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen