Klacht Otto: 2x verkeerde levering, teruggestuurd maar wel in rekening gebracht

Klachtnummer
# 547192
Gebruiker
M.Y. Nierop
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gabor hoge sneakers besteld in bruin glad leer. 1e levering sneakers in geel suède geleverd. Gebeld, wordt opnieuw besteld en ik heb de 1e levering natuurlijk terug gestuurd. 2de levering. Geen schoenen maar een decoratiestuk. Wederom gebeld, nu komt het echt goed, we gaan de schoenen opnieuw bestellen. 2de levering natuurlijk ook geretourneerd. 3de levering. Goh de goeie schoenen. Rekening erbij van €120 heb ik meteen voldaan. Maar op mijn rekening overzicht staat nog €250 !!!!! Te betalen open! Ik direct, inmiddels een week geleden gebeld. Wordt binnen een week opgelost en dan krijg ik bericht. Ja vandaag brief in de bus dat ik nog € 250 moet betalen. Wat een ongelooflijk onprofessioneel klantonvriendelijk bedrijf is dit. Los dit op! Ik koop schoenen betaal ze en krijg gratis een hoop ellende erbij, schandalig!

Gewenste oplossing

Ik wil dat het openstaande bedrag per direct verdwijnt. Ik heb de verkeerde spullen geretourneerd en de juiste schoenen volgens de bijgeleverde nota betaald. Hou op met deze stalking!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen