Klacht Otto: Bedrijf luistert niet naar hun klanten

Klachtnummer
# 416077
Gebruiker
Omy#58
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst 29 november. Een Fauteuilhoes Tunez Dohle&Menk. Artikelnummer: 52605858. Betaling na levering. 5 mails gestuurd dat er niet geleverd is. Betaling na levering. Pakket telefonische laten annuleren. Ging niet volgens een telefoniste. Op tien januari 2020 pakket geweigerd. Nu krijg ik een rekening van 20 euro omdat ik te laat met betalen ben. Ik heb in het verleden ook al eens last gehad met dit bedrijf. Waarom staat er niet in het account wanneer er gemaild of gebeld is?

Gewenste oplossing

Ik had graag dat hun eindelijk het pakket als retour in het account opnemen en hun betalings- aanmaningen staken. Levering retour gestuurd geen betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen