Klacht Otto: Bestelling niet ontvangen na 4 weken.Voor mij is OTTO en onbetrouwbaar webwinkel.

Klachtnummer
# 532793
Gebruiker
Shania
Datum
0 reacties

Details

Klacht

3 weken gelden een artikel besteld.

Het artikel was op voorraad en binnen 1week zou deze geleverd worden. Nu drie weken later en heel veel bellen met de klantenservice nog steeds niks ontvangen.

Vandaag twee keer met de klantenservices gebeld. 1e keer met Mv Helda, wat een onbeschofte en onbeleefd medewerkster zeg. Eerst mijn verhaal verteld waar ik hoopte op een bevredigend antwoord werd mij gezegd dat het artikel na drie weken nog steeds het magazijn niet heeft verlaten en dat zij mij verder niet kan helpen maar we een kortingsbon van €10 kan geven voor de volgende aankoop..tot mij verbazing heeft zij daarna de verbinding verbroken..

10 minuten later weer gebeld en dit keer wel een beleefde medewerker Denzel, aan de lijn gehad en zijn verontschuldigingen aangeboden voor zijn collega, maar daar is het helaas ook bij gebleven hij ook kan mij niet verder helpen en heb ik nu een product besteld waar mijn kinderen erg erop hebben verheugd die niet geleverd wordt.

vandaag het volgende e-mail van OTTO klantenservice ontvangen.

"Beste meneer......

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd.
Het pakket is onderweg vanuit Duitsland. Door onvoorziene omstandigheden kan de bezorging iets langer duren.
We vragen u daarom om tot zes weken na facturatie te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Heeft u na deze zes weken de bestelling nog niet ontvangen? Dan vragen we u nogmaals contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek kunnen starten.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

We wensen u een fijne dag.

Vriendelijke groeten,
OTTO


Gewenste oplossing

Mij serieuze nemen en het bestelde artikel z.s.m. leveren. Ik verwacht dat zij een korting moeten geven op het artikel voor het feit dat het zo lang duurt en nog moet duren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen