Klacht Otto: bestelling wordt niet geleverd maar er worden wel facturen gestuurd

Klachtnummer
# 41752
Gebruiker
laura5485
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 22-10-13 een iPod besteld maar nog steeds niets binne
volgens meerdere belletjes naar Otto was de bestelling wel het magazijn verlaten maar ineens was het niet op voorraad en nu ineens is het kwijt.
Maar ik krijg wel facturen opgestuurd

Gewenste oplossing

Ik wil geen Ipod meer en geen facturen maar kan de bestelling niet annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen