Klacht Otto: Betalingsherinnering voor een betaling die ik niet hoef te doen.

Klachtnummer
# 459552
Gebruiker
StephanClose
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een airco gekocht. Deze werd beschadigd geleverd en kregen we een nieuwe. Het terugsturen van de oude is blijkbaar niet verwerkt, want ze hebben mij 2 rekeningen gestuurd. 1 is uiteraard betaald. Over de andere blijf ik maar bestookt worden met een betalingsherinnering. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Telefonisch onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Het zou fijn zijn als ze stoppen met het sturen van een betalingsherinnering. En het saldo in mijn account bij Otto weer op €0,- zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen