Klacht Otto: BKR registratie verwijderen

Klachtnummer
# 102042
Gebruiker
Qwinny
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,

Ik zoek op deze site een bemiddeling omdat ik zelf na twee maal aanschrijving meerdere telefonische gesprekken er helaas niet uitkom met OTTO.
In 2008 heb ik mijn relatie verbroken met mijn toenmalige vriend en werd daarna overladen door rekeningen die op mijn naar waren gemaakt. Deze heb ik geprobeerd z.sm. in te lossen. Waardoor er door postorderbedrijf Otto een registratie was gemaakt deze is in 2011 betaald. Nu ruim 4 jaar later wil ik graag met mijn parner een woning kopen maar door deze registratie van 400 euro is dit niet mogelijk en worden de leningen afgewezen. Telkens krijgen wij een standaard brief dat we de gestelde termijn van 5 jaar moeten afwachten!! Otto help ons asjeblieft met het starten van een nieuw leven.

Gewenste oplossing

Verwijdering BKR registratie!!! Daar zouden wij u eeuwig dankbaar voor zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen