Klacht Otto: Dit bedrijf liegt je voor .vervoerder krijgt de schuld

Klachtnummer
# 452875
Gebruiker
Kaplaarsje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn bestelling wordt niet geleverd.heb al tig mailtjes gestuurd maar krijg geen normaal antwoord alleen druk druk de vervoerder krijgt de schuld .nu hoorde ik 2dagen geleden weer een andere vervoerder maar daar hoor ik ook niets van waar blijft mijn bestelling?

Gewenste oplossing

mijn geld terug want ze kunnen waarschijnlijk niet leveren .dit duurt gewoon gelang .inplaats van 6 werkdagen is het al 12 werkdagen en ik hoor niets .ook geen berichtje van hun kant .wordt onderhand boos!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen