Opgelost door Otto: Foute gegevens bij klantrekening

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 476468
Gebruiker
B.H. vd Berg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 24-01-2020 een toiletbril besteld. Deze heb ik besteld en deze is ook geleverd. Daarna nooit meer iets besteld. Maar nu zie ik vanaf 07-02-2020 op mijn klantenrekening dat er een kredietrekening staat met steeds allerlei bedragen die er af of er bij komen. Dit is niet van mij. Ook krijg ik daar emails van. Al meerdere keren gebeld met klantenservice en emails gestuurd naar de debiteurenafdeling. Deze zouden na enkele dagen contact met mij opnemen. Na anderhalve maand nog steeds niet gebeurd. Ben dus al 7 maanden bezig om dit gecorrigeerd te krijgen zonder resultaat.

Gewenste oplossing

Het rechtzetten van de gegevens in klantrekening
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen