Klacht Otto: Geen geleverd artikel, nu opgescheept met een bedrag wat we alleen bij Otto kunnen besteden

Klachtnummer
# 458317
Gebruiker
Av94
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Track and trace blijft al 3 weken op 'bezorging aangemeld, maar nog niet ontvangen door PostNL' staan. Vandaag een mail ontvangen dat het bestelde artikel vandaag door Otto retour is ontvangen, terwijl we deze nooit ontvangen hebben.
Nu zitten we met €160 bestedingstegoed die we alleen hij Otto kunnen besteden.
Daarnaast hebben we de verzendkosten ook niet retour gekregen. Gaat Otto failliet binnenkort?

Gewenste oplossing

Of artikel leveren
Of alle kosten retour, inclusief verzendkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen