Klacht Otto: Geen levering van een kast

Klachtnummer
# 532082
Gebruiker
Schipper
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een bestelde en betaalde kast zou geleverd worden in 3-5 dagen.
Helaas na 6 weken nog steeds geen oplossing. Alleen een 2 keer reaktie "Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd. De verwachting is dat uw pakket zal worden afgeleverd binnen twee weken."...... Na 6 weken eindelijk een reaktie "Ik heb dit voor u na gekeken en helaas is het niet goed gegaan met de verzending van het artikel." echt waar?????
Of we het artikel nog steeds willen hebben.....

Gewenste oplossing

De kast gewoon leveren of het geld ASAP met wettelijke rente terug storen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen