Klacht Otto: Mijn Bosch stofzuiger is kapot binnen de garantie en ik krijg geen vervangende stofzuiger

Wilfred1974

Vorig jaar een Bosch Athlet draadloze steelstofzuiger gekocht bij Otto, maar nu valt de stofzuiger steeds uit en de accu laat niet altijd op. De stofzuiger is 5 maanden oud. Dit bij Otto gemeld bij de afdeling reparatie en retour, bij een medewerkster die klaarblijkelijk haar dag niet had, want enige vorm van empathie was ver te zoeken. Nu moet ik mijn stofzuiger opsturen en ben ik deze minimaal 2 weken kwijt maar dit kan ook langer duren. Ik heb geen reserve stofzuiger en heb twee honden. Otto gaf aan geen leentoestel te kunnen geven en omruilen is ook niet mogelijk. Ik kan mijn stofzuiger niet missen en weet nu even niet wat te doen.....

Zou graag willen dat de stofzuiger omgeruild wordt voor een goedwerkend exemplaar .

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto?