Klacht Otto: Mijn Bosch stofzuiger is kapot binnen de garantie en ik krijg geen vervangende stofzuiger

Klachtnummer
# 299139
Gebruiker
Wilfred1974
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar een Bosch Athlet draadloze steelstofzuiger gekocht bij Otto, maar nu valt de stofzuiger steeds uit en de accu laat niet altijd op. De stofzuiger is 5 maanden oud. Dit bij Otto gemeld bij de afdeling reparatie en retour, bij een medewerkster die klaarblijkelijk haar dag niet had, want enige vorm van empathie was ver te zoeken. Nu moet ik mijn stofzuiger opsturen en ben ik deze minimaal 2 weken kwijt maar dit kan ook langer duren. Ik heb geen reserve stofzuiger en heb twee honden. Otto gaf aan geen leentoestel te kunnen geven en omruilen is ook niet mogelijk. Ik kan mijn stofzuiger niet missen en weet nu even niet wat te doen.....

Gewenste oplossing

Zou graag willen dat de stofzuiger omgeruild wordt voor een goedwerkend exemplaar .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen