Klacht Otto: Mijn termijnbedrag is flink omhoog gegaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 39061
Gebruiker
Polliewop84
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had een termijnbedrag van 16 euro. Toen heb ik 1 keer een maand overgeslagen en het termijn bedrag is meteen 90 euro geworden.

Gewenste oplossing

Graag mijn oude termijnbedrag weer terug. Ik kan 90 euro in de maand niet veroorloven.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Polliewop84
    Datum
    Heel slecht bedrijf. Ik raad de otto echt af.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen