Klacht Otto: Niet leveren na aanbetaling product.

Klachtnummer
# 426567
Gebruiker
J, Muhren
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb een tv besteld van zo 1500,00 euro bijna via achter af betalen optie van Otto. Ik kreeg een email ik moest allen eerst wel 875,00 euro aanbetalen en daarna zou het het direct verstuurd worden.

Tot mijn grote verbazing kon ik vanmorgen toen ik wou checken hoe het mijn bestelling zat was mijn account geblokkeerd! Ik dus de klantenservice gebeld en opeens vertellen zij mij dat ik een kopie van mijn id kaart en bewijs van inschrijving aan hun moet leveren.

Dit was van te voren nooit vermeld dit hadden ze immer kunnen doen voordat ik mijn 875,00 euro had betaald via ideal aan otto. Nu moet ik wachten tot hun het geld hebben en dan nog eens 5 werkdagen voordat het weer bij mij is!.

Als otto mij correct geïnformeerd had ik nooit besteld en de aanbetaling gedaan. Want ik kan niet aantonen dat ik daar woon want mijn vriendin woont daar! Mensen als je wat bij otto besteld houd hier rekening mee enorm frustrerend en vervelend buiten je eigen schuld om!

Gewenste oplossing

Bestelling z.s.m opsturen of het bedrag gewoon direct terug want dat kan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen