Klacht Otto: Otto verwerkt retour door mij bestelde artikel niet

Klachtnummer
# 566502
Gebruiker
Gebruiker1621414149
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelde laarzen voor 250 euro retour gedaan op
18-10-2021
Ik krijg van Otto bericht dat ik openrekening van meer dan 250 heb plus rente moet betalen

Gewenste oplossing

Dat retour van laarzen snel wordt verwerkt en dat ik geen open rekening van 275 euro meer bij Otto heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen