Klacht Otto: Product wordt niet geleverd.

Zonnetje

Otto.nl een levertijd van 4 tot 5 werkdagen.
Voordat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik contact gehad met de klantenservice om dit bevestigd te krijgen, twee maal voor dat ik de bestelling heb geplaatst is mij dit toegezegd.
Inmiddels is dit een maand geleden en is mijn bestelling nog steeds onderweg.
Ik snap dat er soms een vertraging is bij het leveren van de artikelen. Maar het is heel vervelend dat niemand mij kan vertellen waar het product precies is. Voor mij is het heel onzeker of het echt onderweg is, ik moest van te voren betalen, maar heb nu heel erg het gevoel dat ik ben opgelicht...

Ik zou heel graag willen weten waar het product nu is, moet het nog gemaakt worden, uit China verzonden worden of iets dergelijks.
De klantenservice zegt dat het elk moment geleverd kan worden. Maar dat is dus al drie weken zo.
We hebben een tuinset besteld en ik wil graag met het mooi weer buiten kunnen zitten. Volgende week wordt het weer zonnig, wat zou het fijn zijn dat ik dan een stoel en tafel heb.
Dus ik koop nu liever ergens anders een tuinset, dan weet ik zeker dat ik buiten kan zitten.

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Otto?