Klacht Otto: puinhoop in de organisatie

Klachtnummer
# 160412
Gebruiker
Leos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling wordt ( zonder dit aan mij te laten weten) niet uitgevoerd omdat bezorgadres een werkadres is. Na twee weken wachten telefoontje naar hun gedaan en uitgelegd dat ik deze weken bijna niet thuis ben en dat het dus naar mijn werkadres toe moet. Otto zegt dat het wel naar een Post Service Punt gestuurd kan worden. Paar dagen later blijkt dat niet te kunnen omdat het pakket te zwaar daarvoor zou zijn en wordt het door mij via Ideal reeds betaalde bedrag ongevraagd teruggestort. Ik geef aan niets meer met Otto te maken te willen hebben en bestel het artikel via internet bij Media Markt. (binnen 18 uur geleverd op mijn werkadres) . Gisteren eergisteren mailtje van pakketdienst dat er vrijdag pakket van Otto bezorgd zal worden. Uiteraard was ik vrijdag niet thuis dus op zaterdag ( weer niet thuis) nogmaals een brief in de bus van de bezorger, nu met de mededeliong dat het pakket nu bij het Post Device Punt ligt om te worden afgehaald . ( dus nu kan het ineens wel?)

Gewenste oplossing

Otto kan het beste een stel professionals inhuren die het bedrijf eens goed doorlichten en aanpakken waardoor dit soort waanzinige zaken niet meer voor kunnen komen.
Anders gewoon het bedrijf opheffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen