Klacht Otto: Salontafel besteld, niet ontvangen, word afgescheept met onzin, klacht wordt niet behandeld

Klachtnummer
# 170283
Gebruiker
Annemarielodder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 15 april 2015 een salontafel besteld bij Otto, op de 24ste april ontving ik bevestiging van betaling. Op 9 mei 2016 ontving ik een bericht dat de tafel onderweg was.
Het is nu 31 mei 2016 en ik heb niet ontvangen, heb meerdere keren gebeld, 3x een klacht ingediend, het enige antwoord dat ik ontvang is dat mijn klacht is doorgezet naar een andere afdeling.
Ik wil nu of mijn tafel of mijn geld terug!!!

Gewenste oplossing

Binnen een week levering van mijn tafel of binnen een week mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Otto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Otto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen